TMT på 2008 Pan Asian International i Manila



Under helgen som var så var en trupp från Tiger Muay Thai i Manila, Filipinerna för att delta i 2008 International Pan Asian Games. En grappling och BJJ turnering. Jag hade mer än gärna varit med där men för det första så hade ett lämnat ett för stort hål i min budget samt att så här i efterhand hade det varit totalt bortkastat då jag klantade omkull med moppen på förmiddagen samma dag som de andra åkte, dvs då jag skulle ha åkt om jag varit med. Så jag hade inte kunnat varit med iaf.

Det var en 2 dagars turnering, både i gi och utan. Tiger skickade ett team på 9 personer och kom tillbaka med 19(!) medaljer totalt, bla guld i varje divisions öppna viktklass samt att Ray plockade guldet i Elite divisionen -79kg, dem plockade också hem trofén för bästa Team i nogi-delen.

Ganska övertygande om jag får säga det själv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

In på face då din gay! :) / F

2008-05-09 @ 15:53:36
Postat av: Andreas

Men öh, lillfjunins! Kaxig nu bara för att du lirar på Brasa va? >_<

2008-05-09 @ 18:39:10
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såklart! Du kollar ju aldrig din facebook så får skriva här.. vi kommer ner i början av SEP är du kvar då??

2008-05-12 @ 19:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0