Nya www.mmaphuket.com

I skuggan av de senaste tidens skador har jag spenderat allt mer tid på ett av de sidoprojekt jag pysslar med åt campet. Å kan härmed presentera det första av dem:

En total redesign av www.mmaphuket.com

Det har gått åt åtskilliga timmar, har gjort allt från scratch och använt wordpress som CMS. Villket jag tycker funkar riktigt bra, krävs lite tweakningar i php koden men i övrigt så är det rätt simpelt. Mina php kunskaper är något begränsade och sträcker sig till ett grundläggande förståelse och sen ”ctrl+c, ctrl+v” kodar jag Men, men, är jävligt nöjd med resultatet iaf och har fått mycket bra respons. Det är lite smågrejer som jag inte är riktigt nöjd med som jag ska pilla med lite när jag får tid.

Så klicka gärna skiten ur sidan och kom med synpunkter!

…och missa inte den guidade video turen av campet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur går det med matchen du skulle gå?

2008-05-27 @ 22:15:56
Postat av: Andreas

Vilken match menar du, mma matchen mot "Pitu" lr? Isf är den fortarande "på G", han hat tackat ja men vi har inte bestämt datum. Han hade lite annat han skulle göra först sen har jag dragits med skadorna.



Men jag HOPPAS att det blir av iaf!

2008-05-30 @ 17:54:50
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se/
Postat av: Anonym

japp, det var den matchen jag syftade på.

2008-05-30 @ 20:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0