Muay Thai dags

Ok, nu får det var slut på det här latandet och varaskadandet! Och för att sparka mig själv i arselet och ha en verklig anledning att komma igång igen har jag tagit en thaimatch, eller rättare sagt blivit tillsagt att gå en, typ. Först var det sagt den 16:e, idag hörde jag att det var ändrar till den 9:e. Jag är på vilket som! Det betyder att jag har, i värsta fall, lite mindre än 2 veckor på mig att komma i form och få huvudet på skaft och komma in i gamet.

Så, dags att slänga ostbågspåsen och börja svettad igen!

Kommentarer
Postat av: Laban

Cool, ska bli intressant att se vad de hittar för 72kgs Thailändare åt dig som inte är 2m lång :)

2008-05-29 @ 23:35:20
Postat av: Andreas

Han kommer snarare vara 2m i omkrets, mätt i höjd med naveln! ...hoppas jag iaf! ^^

Postat av: Laban

Omkrets..haha... vänta.. det är ju jag som ska gå den matchen i så fall :))

2008-05-30 @ 19:37:01
Postat av: Veronika

Ska jag säga hej HÄR?? eller hos mig?? :D Hej iallafall då... tönt. :o)

2008-05-31 @ 16:52:47
Postat av: Veronika

Frresten så försökte jag maila dig flera gånger... dendär gången då vi bråkade om vem som inte svarade på msn du vet?? Det vart hel kaiko, jag fick tillbaka allt jag hade skrivit på msn typ och mailet fick jag tillbaka typ tre gånger.

2008-06-02 @ 22:54:30
URL: http://nikapika.blogg.se/
Postat av: Veronika

Du, jag mailade dig igen men det kommer tillbaka. Post failure säger den. :o(

2008-06-03 @ 10:30:39
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-20 @ 03:02:19
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0