Uppkommande MMA match

Dags igen för att stiga upp i ringen, 4:e mma matchen sen jag kom ner hit. Exakt datum är inte bestämt än men det handlar om några veckor och det kommer att hållas här i Phuket på Patong Stadium. Förmodligen 3x5minuter med UFC regler. Motståndet är däremot klart och han har tackat ja. Jose ”Pitu” Sans, känd från The Condender Asia (länk).

Vet inte hur många stand-up fighter han har men det är nog en hel del, han är tillräckligt känd/bra för att få vara med på The Condender Asia. MMA erfarenheten är desto mindre, han har gått två matcher vad jag vet iaf, 1 vinst och 1 förlust. Han vann i Dagra Kabarovsk MMA event ”Russia Vs World” (video) och förlusten fick han i Art of War IX, båda i slutet av förra året.

Bra matchup för min del om jag får säga det själv, mitt groundgame är mycket bättre än hans och en vinst över honom ser riktigt bra ut med tanke på att han redan är känd i fightersammanhang!

...sen håller jag tummarna för en riktig fräsig affisch. Patong Stadium brukar vara riktigt duktiga på att göra snygga affisher!


Kommentarer
Postat av: Laban

Nice! Ska bli kul att följa uppladdningen.. gå in och ha kul bara!

Hittade en film till:
http://www.youtube.com/watch?v=pvB0qNIMeVQ
Verkar ta en stund innan den laddar dock...

2008-03-27 @ 14:32:50
Postat av: Andreas

Laban: Det är planen! Å är redan i rätt bra form!

Ah, har också försökt ladda den, men den vill inte...inte här nere iaf! :)

2008-03-27 @ 14:44:28
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0