Thaimatchen uppskjuten


Så här ser vänster foten ut nu tre dagar efter att jag körde den rätt in i ett knä. Kan dock glädja mig att ägaren av knät även har ont han med! Kan inte stödja mig på den och har väldigt svårt att se att det skulle vara bra tills på måndag och idag ville promotern ha ett besked så jag ställde in.

Nu är ju inte det hela världen då jag teorietiskt sätt har möjliget att gå thaimatch var tredje vecka. Så jag hoppar på tåger igen så fort foten är som den ska vara och jag har fått upp flåset igen. Men blir väll borta från träningen en vacka iaf känns det som.

Inga frakturer som tur är, var ner och gjorde en snabb röntgen idag för att vara säker.

Notera även min lätta men oarhört fräsiga flipflopsolbränna på fötterna! ^^

Kommentarer
Postat av: N

Men vadå.. Är foten svullen eller? ;)

2008-06-07 @ 07:33:53
Postat av: Fadren

Sköt om dej!

Annars får du stryk!?

2008-06-07 @ 09:39:38
Postat av: Andreas

N: Du ska se den när jag har flipfloppsen på, ser ut som en falukorv i stringtrosa! ^^



Farsan: Gör det! Vilar, smörjer, medicinerar och masserar! Å stryk får jag ändå!

2008-06-07 @ 17:52:41
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se/
Postat av: Simon

Schysst blogg, har suttit och läst lite idag. Tänkte dra ner till TMT i september jag också, verkar vara helschysst ställe. Lycka till med foten och hoppas att det blir bättre!

2008-06-07 @ 19:05:22
URL: http://www.auner.se
Postat av: Andreas

Simon: Tackar!



Det gör du rätt i! ...då syns vi september då! :)

2008-06-07 @ 19:29:04
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se/
Postat av: Laban

Synd att det var foten, menar...du har ju redan provat med skallen och det gick ju hyfsat den gången :))



ROFL @ Falukorn i stringtrosa :P

2008-06-08 @ 11:19:05
Postat av: Andreas

Laban: Ahhh, blocka med huvudet! Ska komma ihåg det nästa gång! ;)

2008-06-08 @ 14:14:02
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0