Syrran på Padsen

image170

Ska morsan, ska syrran! Idag var syrran och hennes kompis Linda förbi campet och fick varsin privatlektion i Muay Thai. Samart och Neung var det som tog hand om dem. Det gick faktiskt riktigt bra för båda två. Linda imponerade med tanke på att hon aldrig slagit ett slag tidigare och Neung tyckte syrran var riktigt vass och efter första ronden på padsen frågade han mig hur många matcher hon gått, bra betyg! Lite av karaten sitter nog kvar!

Tyvärr vart de inte så trötta som jag hade hoppats på, hehe, de klarade av värmen rätt bra, däremot har syrran två blåa armbågar och Linda en svullen röd fot! Mycket bra jobbat iaf!




Kommentarer
Postat av: Laban

De sociala myndigheterna bör nog inte använda familjen H som mått på en normal svensson familj ^^. Visste inte att syrran din även hon har ett förflutet inom detta :)

Ser just ut som de hade riktigt trevligt :) Hon på sista bilden ser ju precis lika färdig ut som jag skulle gjort (efter uppvärmingen) ^^.

Hur har du läkt ihop förresten? Hel och träningsbar igen?

2008-04-10 @ 23:55:08
Postat av: Andreas

Haha! :)

Du, jag kan inte bara skicka morsan på dig! Kan skicka med syrran också! ^^ Det är förresten hon på sista bilden!

Hon körde TSG ett bra tag, började tillsammans med morsan, tror hon tog 5:e kyu innan hon slutade!

2008-04-11 @ 21:27:56
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0