Lordz of Pain matchvideos

Ok, nu har jag äntligen fått tag i inspelningen av matcherna, rippat och laddat up dem. Tyvärr var det bara 3 minutersronder, vilket jag tyckte va lite tråkigt för det blev korta matcher, dock var det till min fördel då jag föredrar att vara på top. Här är dem iaf.

Första Matchen

Det är i den här matchen någostans som jag skadar axeln, tror det är på nertagningen. Killen gjorde inte så mkt motstånd, dock var han tuff, för head’n arm choket jag har i början är tight!

Andra Matchen

Andra matchen, mot Ben Liams, en kille Ray har tränat med för några år sen, riktigt duktig med farlig guard. Matchen är inte värst jättespännande, dock följde jag gameplanen till fullo. Bli inte nertagen, undvik hans guard och ”stallar” tills det bara är 40-30sekunder kvar och satsa sen allt på en pöäng eller advantage. Å det är precis på håret att jag fick det. Måste dock säga att det faktiskt inte känns som en vinst.

Tredje Matchen, finalen

Sista matchen, finalen. Tycker jag fegar lite väl mycket här. Missar dock helt att domaren bryter när jag är på väg att ta ner honom, å fullföljer nertagningen ändå, en ur publiken hoppar upp på mattan å det blir lite hetsk stämning för en stund, jag fatta noll ja. Vinner iaf på poäng sen.

Medaljutdelningen

Här är medaljutdelningen, la till lite text och musik på som en del av min jag-håller-på-lära-mig-editera-videos! :)


Kommentarer
Postat av: Laban

Haha, ja inte fan ser det ut som du fattar vad som pågår där inte ^^.

Sjysst grappling dock, mycket ställningskrig stående. Måste vara svårt att inte dunka in ett knä i clinchen av bara farten va?

2008-04-14 @ 01:31:38
Postat av: Andreas

Nope, nada! :)

Haha, det vore nått, safta ett knä...undrar om det ger poängavdrag?

2008-04-14 @ 17:14:26
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0