Bänkvärmare

Har inte tränat på hela veckan, har fått nöja mig med att sitta och titta på. Det har jag dels en axelskada från helgen och en staffinfektion i ett sår strax under vänster knä att tacka för. Axeln, var förmodligen rotationsmuskeln som åkte på en törn under någon av matcherna, dagen efter kunde jag knappt höja armen, iaf, axeln är i princip bra. Snurrar jag armen raklång och ganska fort så hugger det till…tur att jag inte behöver göra det så ofta! ^^

Staffinfektionen är så gott som död, tror jag, dock har jag ett litet hål rätt in i huden som inte vill läka ihop, och foten är lite svullen. Kastar i mig både antibiotika och antiinflammatorisk, sen har jag även en massa spännande krämer att smörja på också. Hoppas det har läkt ihop tills efter helgen så jag kan börja träna igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0