Slappar helg med Fighter & BBQ

De har varit fortsatt regnigt förutom ett litet uppehåll i lördags då jag faktsikt han ner till stranden och få lite bad och sol. Sen på kvällen var det dags för Tiger BBQ Party. Riktigt trevligt, alla från campet var där, kollade senaste UFC galorna och tryckte i mig så mycket av maten det bara gick.

Söndagen verkligen spöregnade det hela dagen så det blev mest tevetittande med några undantag för mat.

9 dagar kvar till matchen, ska träna hårt i 5 dagar till tänkte jag sen köra två lätta dagar och vila två dagar innan.

...sen har internet varit nere i princip hele Phuket regionen sen i fredags pga nån avgräven kabel nånstans!

Kommentarer
Postat av: Fadren

Avgräven!?

2007-10-01 @ 17:00:44
Postat av: Laban

väger du 79 pannor nu? och ska ner till 77? Jösses, när du kommer hem kommer du väga mindre än mig fan... vart tar allt vägen? Lite skillnad mot 93kg ^^.

2007-10-01 @ 20:22:48
Postat av: Spättan

Du glömmer väl inte min födelsedag som du gjorde förra året. :-) Kommer du ihåg sånt när du är på andra sidan jordklotet?!? 79 kg, menar du allvar? Shit pommes frites. Nu blir jag impad. Är din kamera en W 80 lr W85?? Har önskat mig en 85, blev lite impad av din. Kram!

2007-10-01 @ 20:54:01
Postat av: Andreas

Farsgubben: Ja, avgräven, eller grävt av en kabel då! Thailändaren som förklarade sa " No internet, no internet, broken, dig, dig" och visade skopande rörelser med handen! :) Spättan: Klart jag inte glömmer! När sa du att den va? ;) Det är en W85! Laban: Då är vi äntligen i samma viktklass! ^^ Spännande va!

2007-10-03 @ 16:03:19
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se/
Postat av: Laban

Haha, ja... bara det att min vikt troligen inte är lika "fast" som din :)

2007-10-04 @ 09:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0