Onsdag? Ehm, va? Fredag!?

Ha, jag var bergis på att det var onsdag, men det var det tydligen inte, det är fredag! Jag har lyckats kommit in i ett thaitempo, ingen stress, inga måsten, ingen brådska. Frågar du mig vad klockan är blir jag tvungen att springa in till rummet och kolla på telefonen. Frågar du mig vilken dag det är måste jag tänka efter. Härligt! Veckan har bara flygit iväg, har kört mma hela veckan, 2 pass per dag. Ray var tillbaka några dagar men har åkt iväg igen för att corna Nagoo som har match i Art of War 9 i Kina. Sen när han kommer tillbaka börjar hårdkörningen inför våra matcher på Bali!

Träningen går bra, har gott med en småsnuva nu i några dagar så jag är lite småhängig. Men har ändå lyckats kört rätt bra med cardio och haft några sköna sparringpass.

Åh förresten, med undatag för en dag nu i veckan så är det fortfarande 30+ och sooool! Ifall ni undrar! :)


Kommentarer
Postat av: olof

lycka till på bali och håll oss uppdaterade med förberedelserna

2007-11-24 @ 22:42:04
Postat av: Laban

Onsdag eller fredag? Kan inte säga att du hade så där tok bra koll på sånt innan hehehe... Här är det runt nollan och vått.. kul va? Du saknar det inte va?

2007-11-24 @ 23:31:07
Postat av: Carina

Kul att följa dig, din träning och allt annat. Men mer bilder
=)

2007-11-25 @ 15:00:36
Postat av: Niki

JA men eller huur
:)
Mer bilder från paradiset
:)

2007-11-29 @ 08:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0