Visaresan & vila

Visaresan var inte direkt någon höjdare, men den var rätt billig, 1500baht, inklusive två små mål mat och allt administrativt arbete, ca 300 svenska kr. Vi var 11 pers som trängdes i en liten minibuss med delvis fungerande aircondition. De hela tog strax över 12h varav 9 av dem spenderades i bussen.

Å idag har jag tagit ledig från träningen, vilket jag också gjorde i fredags. Så nu har jag fått 4 st träningsfria dagar i rad, gett kroppen chans att vila och laddat inför slutspurten på matchträningen. Så imorgon börjas det, det blir 3 riktigt intensiva veckor. Dels den gameplan specifika delen av träningen men konditionen ska också toppas.

Kommentarer
Postat av: Laban

Nice, hoppas du får vara hel och frisk fram till matchen. Kan du inte få lite filmat, lite padwork vore kul med lite schudan och kanske JÅÅÅDAAN!!?? Eller har inte ljumskarna släppt till ännu?

2007-12-05 @ 21:43:07
Postat av: Andreas

Ska försöka filma lite, iaf ta bilder. Det har liksom varit min tanke från start, men, men, är lite bekväm av mig. Nä, de är lite tjuriga av sig, plus att jag inte kör så mkt thai, men när jag väl kör så daskar jag på rätt bra i axelhöjd!

Hm, tror nog det är jodan på dig! ^^

2007-12-07 @ 16:03:39
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se
Postat av: Laban

Tror i de flestas fall att midje höjd är huvudhöjd på mig ^^.

2007-12-08 @ 00:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0