BBQ Beatdown

Ok, nya bloggen kommer upp i veckan istället, kanske. Har lyckats anamma det Thailändska tempot till fullo! ;)

Här är iaf MMA mini-turneringen som hölls på BBQ'n.

Första matchen

Finalen


Värt att notera, killen jag går första matchen emot har ett kombinerat amatör och pro record på 6-1 och har gått PPV match i King Of The Cage!

Å andra matchen tycker jag faktiskt att jag vann, men publiken som var dommare tyckte det inte. Dock borde jag både ha vunnit övertygande OCH avslutat den, men jag fick inte för konditionen! ;)

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Raka bort skägget för faaaaan! Du ser ju ut som en lodis :P.

2008-07-28 @ 17:01:50
Postat av: Laban

Wtf!? Du ägde ju andra matchen för fan... skitpublik :D Till och med lite ground n' pound som satt fint, bra studs i mattan.



Första matchen körde du ju över killen :)



1) Din timing är kuslig nu, trots "oträning".

2) Öppnar du alla matcher med den raka, kurviga vänster kroken numera? ^^

3) Är det lite ostbågar runt midjan jag ser? Passa dig, efter 30 får man aldrig bort dom ^^



Hoppas du får lite riktiga matcher snart :)

2008-07-28 @ 22:52:05
Postat av: Andreas

Lillbrorsan: Haha, aldrig i livet, det inger pondus och fruktan, som Chuck's Norris skägg! ^^



Laban: Exakt vad jag tycker med! ;)



Min raka vänsterkrok är faktiskt nått jag försöker arbeta bort, men den sitter i märgen, speciellt om jag är trött, kolla sista ronden på andra matchen, nästan bara sånna fan!



Lite ostbågar!? Det är 27 påsar och så har jag fyllt utrymmet emellan dem med glass! ^^ ...å så vill jag påpeka att jag bara är 27 och allt de där "extra" kommer vara borta om 2-3 veckor! :P

2008-07-29 @ 10:27:41
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se/
Postat av: Fadren

Skägg!?!?!

Tjena! Så där ser jag ut i areslet. Kring hålet.

2008-07-29 @ 13:05:58
Postat av: Fadren

Menar arselet.

2008-07-29 @ 13:06:44
Postat av: Andreas

Åfan, har du börjat ansa det!?

2008-07-29 @ 14:05:03
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se/
Postat av: lisa

skägget ftw! snyggt ju! (säkert matcherna med, men jag är ju tjej. försöker leva upp till det lite här)

2008-07-29 @ 15:56:26
Postat av: Andreas

Där ser ni! ^^

2008-07-29 @ 16:30:12
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se/
Postat av: Laban

Jobba bort den raka vänsterkroken? Är du inte slug? Den sitter ju nästan hela tiden, följ upp istället :) Ingen KO slag men det har du ju högern till.



LOL @ 27 Påsar och glass!!

2008-07-29 @ 22:37:41
Postat av: Tobbe Lundquist

Tjena Mannen!

Du börjar se riktigt bra ut stående! Rör lite mer på huvudet och överkroppen så ska du se att det lönar sig.



Hoppas allt annat är bra och att kroppen mår bra!



Be Cool Fool



//Tobbe

2008-08-07 @ 09:21:29
Postat av: Jan Karlsson

Alltid kul med filmer! Hur går det med Pitu-fighten och thaimatchen?

2008-08-08 @ 14:10:55
Postat av: gabriel

inga uppdateringar?

2008-08-08 @ 16:06:27
Postat av: Andreas

Tobbe: Tjäääna gamla bäver! Tackar, jo jag vet, huvudrörelse är nått jag tyvärr saknar, sen har även hakan en dålig vana att peka för mkt upp också! ^^



Jan: Har faktiskt mailat Pitu nu i dagarna, väntar på svar. Och thaimatchen blir av om inte Pitu matchen blir av! ...vilket som så blir det iaf nån form av match, va ett tag sen nu!

2008-08-10 @ 13:56:55
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se/
Postat av: Crocop

Fan va nice det här såg ut :D blir jävligt taggad på att åka ner till Thailand och träna mma efter att ha hört lite om det och sen sett det här. Du vann finalen helt klart, det var bara slutet som han hade när du låg i turtle. ÄR det många svenskar där som tränar? :)

2010-05-16 @ 20:03:50
Postat av: Fanny

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-12 @ 23:12:26
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0