Tillbaks till Bangla

Så, slutar jag gnaga om förlusten, och ser framåt. Har fått till match om bara några veckor. Fast det är åter igen TMT gäst vs. TMS gäst, och här i Phuket på Bangla Stadium, som Lawrence fighten. Denna gång ska jag möta en kille som heter Alan (inte samma som jag körde emot i SEA Grappling Games), en amerikan som varit här ganska mycket i flera omgångar. Lite längre än mig och lite lättare. Han är riktigt duktig stående, har gått 15-nånting thaimatcher här i thailand, men han ligger helt klart i lä när det kommer ner på backen. Plus att han är lat och tränar inte så mycket kondition!

Så nu har de separerat på oss så jag kör mma på mornarna och thai på eftermiddagarna, dock har han bara kört thai sen han kom så vi har verken tränat eller sparrats ihop än. Matchen kommer vara någon gång runt den 15:e inte helt klart än. Och det blir 2x5 minuter med UFC regler. Skoj, skoj, och den här gången ska jag bara släppa loss och ha roligt!


Kommentarer
Postat av: Laban

Kul! Precis,prova och inte tänka så mycket inför matchen. Vi vet ju hur vi är... kul med smisk och allt det där. Kanske bara ska gå in i matchen som om du ska Old School TSG gradera istället för att se det som en match :))

2008-01-03 @ 18:40:13
Postat av: Danne aka dvärgen

Fan var inte så jävla mesig denna match..
Risken e att om du torskar så får du stå för mina resekostnader ner så jag får läxa upp dig inför hela campet..
och hur skulle det kännas att åka på smisk av en dvärg inför alla?

antagligen värre än TVÅ raka förluster i ringen!!
skärpning för fan...

2008-01-03 @ 19:22:36
Postat av: Andreas

Laban: Haha, ah, vet inte riktigt om det är så smart att bara förlita sig på lowkicks mot en kille som är duktig på thai!? ;)

Danne: Tyvärr jag lyssnar inte på folk som inte har längden inne för att få åka bergodalbanan på Grönan! ^^

2008-01-05 @ 13:54:57
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se
Postat av: Laban

Tänkte inte på det ^^ men det är ju sant. "Don't bring a knife to a gunfight."

Ta ner honom och bjud på lite kärlek på backen.

2008-01-05 @ 16:16:42
Postat av: Andreas

Hahaha! Den va bra! :)

Jo, det är det som är gameplanen också!

2008-01-05 @ 18:44:52
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se
Postat av: Linus

Tjena Andreas

Gott nytt år på dig. Hoppas att det går bra i Thailand. När kommer du tillbaka till Stockholm?

Hälsningar
Linus

2008-01-06 @ 10:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0