Laddad?

Influensan, en stukad handled som jag inte kan ”böja bakåt”, en trasig näsa som är svullen och lite krogig sen sista matchen (varje redig jabb utlöser en fors av tårar), en häl som jag inte kan stödja på efter att jag blivit arg och ehm...sparkat på en bänk...

…å på måndag är det matchdags! Jag hade faktiskt hoppas på att det skulle ta en vecka till, men, men, det är bara dra ner mössan och gräva fram gamefejset! En rolig sak är iaf att matchen blir på Koh Lanta och promotorn betalar resa, hotell, mat och hela paketet.


Kommentarer
Postat av: Laban

Låter som du är i topp skick för denna match, får se till att söva snubben snabbt så du inte drar på dig nått mer. Kanske kan vara dags att vila lite efter detta och läka ^^

Men kör hårt och lycka till fan!

2008-01-10 @ 09:47:13
Postat av: Mini

Det kommer att gå jättebra! Håller tummarna för dig.
Break a leg.

Puss!

2008-01-10 @ 13:41:14
Postat av: Niki

Du får köra så d ryker nu så får du vila när vi kommer, så drar vi till phiphi o kohlanta ;)

2008-01-10 @ 14:52:26
Postat av: Laban

Men ååååhhhh..... du vet vad jag tänker säga så jag säger det inte.

2008-01-15 @ 02:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0