Dagens träning

Två mma pass. Förmiddagspasset blev rätt lugnt, eftet uppvärmning och stretch körde vi clinch och dirtyboxing, 4 ronder clinchsparring. Sen körde alla varsin 4 minuters rond mot väggen då de andra jagar nertagningen och lyckas han så kommer nästa in. Efter det en 10, 9, 8 och sen 6st 4minuters ronder grappling. Å efter passet passade jag på att jonglera lite med vikterna. Körde en cirkel med 5 övningar, 16-20 rep, 3 varv utan vila mellan övningarna, dock mellan varven.

Eftermiddagspasset.

Var mest nybörjare, så efter uppvärmningen så drillade vi förflyttningar och positionering på backen samt vanligt armbar från 3 av positionerna. Efter det cardio, 3x30 sprawl med skuggboxning emellan, den som inte sprawlar bestämmer när personen ska sprawla genom att försöka röra dennes höft. Sen rullade vi resten av passet, blev en 6st 4 minuters ronder här med tror jag. Efter passet körde jag lite extra cardio. 3st 4 minuters ronder med 60 sekunders vila emellan. I intervaller av 30s stående på mits, med slag, knän och sprawl. Sen 30s ground ’n pound på en liggande säck.

Kommentarer
Postat av: Laban

Ge mig hinken.... ^^

2007-11-26 @ 23:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0