GOD JUL!

Hoppas ni njuter av julmaten, godiset och gemenskapen! Måste säga att jag saknar alla tre, fast i omvänd ordning då!

Sen måste jag också säga att det här med att "cutta" vikt var betydligt lättare en vad jag väntade mig! Imorse stod vågen på 78.5kg. Då hade jag druckit ungefär 3l vatten kvällen innan och under natten. Så här har dagen sett ut:

- Frukost: 2l vatten, 3 ägg och en stor kopp kaffe

- Ett träningspass i förd två rashguards, t-shirt och tjocktröjja ca 2h.

- Mat efter träningen: En powerbar.

- Mat innan nästa träningspass: Kycklingsallad och en till powerbar + lite vatten med elektrolyter.

- Ett till träningspass i förd två rashguards, t-shirt och tjocktröja ca 2h.

- Mat efter träningen: En powerbar.


Å nu när jag ställde mig på vågen, 72.8kg!? Utan bastu och utan sweatsuit! Det betyder att jag utan större ansträngningar har tappat 5kg under dagen. Och även att jag kan äta lite ikväll och dricka lite vatten, samt fortsätta med det fram tills invägningen i måttliga mängder och ändå klara vikten!

Kommentarer
Postat av: Laban

Åfyfan...jisses amalia. Jag tänker: Allstyle Open -67kg = slakt alternativt diskning för knock.

God Jul nu fan! Jag äter skinka och fett för dig med så oroa dig inte för att din beskärda del går till spillo!

2007-12-24 @ 21:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0