Battle On Bali - Invägningen

image120

Vi kom fram till Hotel alla fighters bor på vid en 9 tiden på kvällen ungefär. En resort och spa, riktigt fint faktiskt, bra rum, stor pool inbyggd i ett berg med en stor vattenrushkana. Tyvärr har det spöregnat nonstop sen vi kom men vi funderar på att ta en tur i den ändå!

Invägningen var kl 16 på eftermiddagen dagen efter. Våran våg visade 74.5kg för mig och 81.8kg för Wade. Det stämde nu inte riktigt med deras våg, som tur var var det fel åt ”rätt håll”. Jag vägde in på 73kg och wade 80.5kg (våran visar rätt, deras fel!). Sen var det dags för steardown och fotografering.

Nu har vi iaf fått börja äta och dricka igen, skönt som faaan. Å det är det vi ska fortsätta med hela kvällen och morgondagen. Sen imorgon blir vi hämtade vid 14 och matcherna börjar kl 17. Jag och Frasse är sist på cardet, match nr 11.

Känner mig laddat, inte speciellt påverkad av viktnergången, det här blir skoj, jag tippa på ett krig!

Återkommer imorgon kväll med resultatet!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Hejhej!
Jag vill bara säga att jag har följt din blogg ganska noga sedan du åkte och att det har varit riktigt nice att läsa om din utveckling och dina upplevelser.
Jag är helt övertygad om att du kommer att ta sönder den där snubben som gjort misstaget att gå upp i ringen mot dig!
Softish!!!

Kungen av Hallonbergen

2007-12-26 @ 19:18:54
Postat av: Erik TSG Piteå

Håller tummarna för dig från kalla norrland. Mosa honom.

2007-12-26 @ 21:32:56
Postat av: Laban

Håller hårt på dig mannen, gå inte på nån dum rallarswing bara så kommer du att ta detta. Rallarswingar är det enda han har... va bara samma gammla Andreas som vi känner dig fast utan spärrar så kommer Frasse få undra vad fan som hände medan han studerar belysningen över ringen från ryggläge.

Kumite Dachi, YOI!

2007-12-26 @ 22:16:32
Postat av: Martin

fan va spännande. Break a leg!!! (på honom)

2007-12-27 @ 12:44:44
Postat av: Jakob

Shit, va nervös jag är nu!
Förstår inte varför, jag är ju på andra sidan världen...:)

Snackade med Mamma Sempai ;)nyss och hon väntar också besked så fort det är klart!
Bör inte vara länge kvar nu, mannen. Kriga nu!!!

Update på bloggen omgående, tack!

2007-12-27 @ 13:57:17
Postat av: Laban

Mmmgaahhh!!Hoppas du uppdaterar bloggen så fort det går.

För övrig verkar du ha blivit en Poster Boy minsann:
http://www.balifightclub.com/

2007-12-27 @ 14:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0