Morsan, tycker du den ser svullen ut?

Det har gått över en vecka och vänsterfoten ser fortfarande ut som en övergöd falukorv i stringtrosa när jag har flipflopsen på. För att illustrera eländet har jag gjort en lite lätt motbjudande bildserie!



Var dock iväg lite senare på kvällen och fick den masserad och efter det såg den nästan normal ut, det gick att urskilja vener under huden iaf. Och idag ser den lite bättre ut. Så några fler massage och varmvattens fotbad så borde svullnaden vara borta snart! Så riktigt så illa som bilderna visar är det faktiskt inte!

Men jag har fortfarande inte tränat och tänkte faktiskt den här gången inte stressa alls. Kommer inte träna förens jag kan stödja och hoppa runt på foten helt som vanligt. Så nu fokuserar jag helt och hållet på att bli så fet som möjligt, det är horisontellt läga i soffan med glass, thaiostbågar, munkar och diverse bakverk som gäller. Labandieten om jag inte minns fel!? ^^ 

Kommentarer
Postat av: N

Fan vad lurvig du är.. Mr. Ludenpäls.

2008-06-16 @ 10:56:00
Postat av: Andreas

Ha, vill du klappa? ...eller kamma? Kanske fläta?

2008-06-16 @ 11:43:00
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se/
Postat av: Laban

Helt rätt, passa på att gå upp ett par viktklasser nu :)



Som sagt, se fan till att bli frisk innan du börjar veva runt den där falukorven på mattan igen. Ser inte bra ut med tanke på att det är en vecka sedan du skadade dig.

2008-06-17 @ 11:51:06
Postat av: Andreas

Laban: Ställde mig på vågen idag, 83kg. På grapplingturneringen i singapore vägde jag in på 74 nånting, å det var den 30 mars. Tänkte satsa på att ligga runt 85, 86 när jag börjar träna igen! Så jag har nått att jobba för menar jag! ^^



Men knockout-potentialen med vänstersparken borde vara rätt ok med en falukorvsfot! :D



Två veckor sen, två veckor sen! Ska iväg och få en massage till nu!

2008-06-17 @ 14:16:22
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se/
Postat av: Jeremy

jäklar 83kg! du måste va en riktig liten tjockis nu=D fortsätt ät så kan vi tävla i samma viktklass=D

2008-06-17 @ 18:28:23
Postat av: Andreas

Haha, ja, rund och go! Lätt! Forsätter jag så här är det snart tungvikt som gäller! ^^

2008-06-18 @ 14:59:04
URL: http://solkenknogarskenben.blogg.se/
Postat av: N

Får jag kamma och fläta? Kanske tupera?

2008-06-20 @ 12:39:00
Postat av: Andreas

Små fräsiga rastaflätor tack!

2008-06-20 @ 14:03:51
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se/
Postat av: N

Det är lätt fixat med det där lurvet på benen! ;)

2008-06-21 @ 06:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0