Foten har blivit fötterna

Det gör inte ont längre förutom om jag försöker stå på tå på ett ben, och det gör jag inte så ofta, men den är fortfarande svullen. Å nu har vänsterfoten också börjat svullna, inte mycket, men lite? Va fan! Vadå för? Sympati svullnad eller? Skumt!

Var iaf väg till apoteket, det jag brukar gå till med en amerikans läkare som ägare, de sa att det inte var nån fara. jag fick lite starkare antiinflamatoriskt och nått mot vattenansamligar samt att jag ska ligga med fötterna högt några ggr per dag och ta varma fotbad för att försöka få ut vätskan.

Så nu sitter har jag köpt mig en fräsig balja och tar mig ett varmt fotbad!

Är inte detta ett problem som jättegamla tanter brukar få? Vätska i fötterna!?

- "Jaa, ushamej, jag får ju så svullna fötter när jag sitter stilla så mycket..."

Kommentarer
Postat av: lisa

men så är du ju nästan 30 också... ålderns höst är närmre än du tror!!

2008-06-25 @ 15:40:07
Postat av: Andreas

GAH! Käften! ;)

2008-06-25 @ 18:39:44
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se/
Postat av: Mini

Fasen, måste vi skaffa en rullstol till dig nu när jag kommer? Eller så är det bara åldern, du börjar bli för gammal nu :-D

2008-06-26 @ 21:36:47
Postat av: Syrran

Gammal lr gravid?! Välj själv.

2008-06-27 @ 22:41:26
Postat av: Andreas

Syrran: Haha, du, mer som gammal OCH gravid! ^^

2008-06-30 @ 07:28:42
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0