Bobby Southworth Seminarium

image139

Bobby Southworth, deltagare i första säsongen av The Ultimate Fighter, har fightats i bla Pride och Strikeforce, har varit på campet den här veckan och tränat. Och han avslutade det hela med ett 2-dagars seminarium. Riktigt bra. Trots att han har ett svartbälte i bjj så ser han sig inte som en grapplingexpert och la därför fokus på brottning, nertagningar från clinchen samt att ta och behålla topposition, vilket är mer av hans sätt att fightas. Han har även under veckan hoppat in när vi tränat och varit med och sparrats och rullat lite. Det var en väldigt obekväm upplevelse, karl väger väll 115kg eller nått och är riktigt bra på backen men mycket trevlig och stannade flera gånger upp å gav tips och råd medan vi rullade. Riktigt roligt.


Kommentarer
Postat av: Roger

Hej!
Skulle du vilja skriva upp ungefär hur mycket pengar du spenderar på tex 1 vecka ?
Kanske en genomgång hur en vanlig dag ser ut med mat träning fritid?
Tack på förhand :D

2008-02-01 @ 10:45:19
Postat av: Andreas

Tja!

Kolla under kategorin budgetkoll, där har jag redogjort ganska exakt för mina utgifter de två första månaderna....sen tröttnade jag tyvärr! ;)

Vill du veta mer så regga dig på mmaforum.se och skicka ett mess till mig där, finns bakom användarnamnet "noname"! :)

2008-02-01 @ 13:14:04
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0