Tillbaka

Solbränd, ur form och lycklig. Har haft tre riktigt bra veckor med familjen. Solad, badat, umgåtts, käkat massvis med mat och bara slappat. Det enda som saknades var syrran.

Först var vi en vecka här i Phuket. Sen 10 dagar på Koh Lanta. Jag gillar Koh Lanta, det är en bra kontrast till hektet i Phuket. Lugnt, skönt, inte så mkt turister, inge skrikande bartjejer och man blir lämnad ifred av tuk-tuk chaufförer, skräddare och affärsdårar, iaf till den grad att det blir unthärdligt. Så det var riktigt bra.

Sen tog vi dykarcert tillsammans också. Padi’s Open Water. Det var faktiskt bland de ballaste grejerna jag gjort. Kursen avslutades med 2 dagar i Phi Phi området med 4st dyk på upp till 18 meters djup. Funderar starkt på att också ta Advanced Open Water innan jag åker hem, och dra på en LiveOnBoard dyksafari. 3dagar och 3 nätter på en båt med typ 6-8 dyk eller nått, finns en hel del att välja mellan. Får se hur det går.


Kommentarer
Postat av: Fadren

Tack för underbara veckor.
Bästa solsemestern jag haft nånsin.
Var snäll mot kroppen så hörs vi.
Kramar från Pappsen

2008-02-28 @ 14:44:31
Postat av: Laban

Dykning är kul, kör Advanced om du kan. Jag ångrar idag att jag inte gjorde det :)

2008-02-29 @ 11:21:05
Postat av: Andreas

Farsan, tack själva, instämmer helt! Var riktigt, riktigt bra! Kram

2008-03-01 @ 18:11:59
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se
Postat av: Andreas

Laban, hehe...he...haha, hi hi....du, jag kan se mig det framför mig nu....dig....i våtdräkt! ^^

2008-03-01 @ 18:14:50
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0