Törstig

De senaste dagarna har varit ritkigt varma, plus att vi inte hunnit fått upp några fläktar vid den nya träningsytan. Så det svettas mer än vanligt! Sen av nån anledning har jag varit dålig på att dricka de senaste dagarna, vilket brukar resultera i kramp. Men idag var det löjligt, fick avbryta träningen när det var en 20minuter kvar. Vaderna och senan som går i hålfoten krampade, och ville inte sluta, så fort jag inte ”spreta” med tårna uppåt så krampa foten, så fort jag försökte räta på nån av föttera så krampade vaderna.

Så, jag var tvungen att sitta som ett fån på mattan, med raka ben, fötterna så mkt pekandes mot mig som möjligt och tårna så mycket böjda uppåt som möjligt. Lustigt!

Har iaf fyllt på med vätska och var iväg och köpte en burk vitaminer, vitaminbrist ska tydligen också kunna orsaka kramp, kan stämma då min gamla burk var slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0