Jävla amatör!

Vad vad det där?
...tänkte jag och vände på huvudet.

Oj, va nära vägkanten vi är!
...tänkte jag när jag vred tillbaka huvudet...

Aj, det här kommer göra ont!
...tänkte jag innan jag smärt och smidigt la mig mellan min moppe och asfalten!

Efter 9 månaders skicklig cruisande har jag lyckas dragit omkull med moppen. Tyvär valde jag att göra det när jag skjutsade en kille bakpå. Som tur var tog jag den värsta smällen men båda kom undan med enbart skrapsår, och ingen annan var inblandat i olyckan!

Pinsamt dåligt! Dock var mitt skjusts en gentleman, garvade en aning, rykte på axlarna och sa "sånt händer"!

Kommentarer
Postat av: Laban

Fan trisst, men skönt att det gick bra iaf! Inga fler skador än skrapsår i eferhand?

Hur mår moppen?

2008-05-01 @ 00:59:55
Postat av: Andreas

Ah, tur!

Nope, bara skrapsår. Moppen överlevde den med med bara kosmetiska skador, kåperna är repade och en plasdel sprack!

2008-05-01 @ 03:24:57
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0