Surfs Up

image61

De va hyfsat väder ute, halvklart och sol. Så när Fredrik kom hem och väckte mig eftermorgonträningen och efter att vi käkat så drog vi till stranden för att jobba lite på brännan, som för övrigt justs nu känns lite överarbetad. Så vi hookade upp med en norrman från campet, racade ner till stranden och när vi väl var där så fick vi för oss att spontan surfa lite. Varken jag eller Fredrik har tidigare stått på en surfbräda.

Han vi hyrde av sa att det va enklare med en lång bräda och garvade. Jag tror vi blev blåsta, för snowboard är fan lättare med mindre bräda, men vad vet jag om surfing. Sen regerade vi Kata Beach, iaf de 4 första vågorna närmast stranden, hehe. Gick ganska bra för att vara första gången. Båda lyckades ställa sig upp ett par gånger iaf. De svåraste var faktiskt att ta sig ut. Kul och jobbigt. De här ska jag lära mig!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Tänk att du lyckades hålla tungan rätt i munnen... Imponerande!

2007-09-19 @ 21:15:33
Postat av: Lia

Ja äntligen lite surf!!! =D Du har väl flytväst på dig? Haha ;o) Men å, så härligt det ser ut! ..nästan så jag spyr, fan vad orättvist =( Här hemme får vi nöja oss med ett par grader i luften å max 10 i vattnet *brr*
Du får ta några set åt mig, näste gång du är i! =) Puss å kram!

2007-09-19 @ 21:16:29
Postat av: Jossan

vad lycklig du ser ut att vara mitt lilla hjärta :)

2007-09-19 @ 22:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0