Överlevnadstips

Ska ni ligga på mage på en surfbräda i stekande sol? Använd då ordentligt med solkräm!

…de gjorde inte jag, vilket har resulterat att de senaste dagarnas träning varit riktigt smärtsamma. Att grapplas med svidande solbränna känns ungefär som att hasa sig fram liggandes på grus med skinnflådd mage borde göra. Men, men, jag har pinat mig igenom det ändå, för att liksom lära mig en läxa. Och nu, tre dagar senare, börjar det kännas ok. Håller även tummarna för att jag inte ska börja flagna.

Fredrik har också lidit lite av bristen på solkräm. Den kraftiga solbrännan och en förmodligen smygande magsjuka i kombination har tyvärr gjort honom sängliggande de 2 senaste dagarna. De är inte såååå farligt, han är lite hängig bara, och han springer på toaletten lite väl ofta, så Fredriks mamma, du behöver inte oroa dig! ;)

Kommentarer
Postat av: FredriksMamma

Mamma Anette har det inte så dåligt hon heller. fint väder och mycket svamp på dagen Lite senare på kvällen går hon över till rödvin.Ha det bra Fredrik !! Åke och Jessica hälsar..Anette

2007-09-22 @ 18:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0