Mer träning & lite blomkål

Träningen har rullat på veckan ut, körda dock bara ett pass i fredags då jag knappt kom ur sängen när det var dags för eftermiddagspasset. I lördags var det öppen matta och det blev några ronder boxningsparring med Ray, han som har hand om mma träningen. Trots att vi körde med 18oz’are så var jag ner i backen och vände ett par gånger och det susade rätt fint i skallen. Ni kanske får kika, har det på video, ska bara kolla med honom först att det är ok att lägga upp det på nätet.

Varför har inte du blomkålsöron? Den frågan har jag fått lite då och då innan. Jo, för att jag har så mjuka öron, har jag då stolt svarat. Fel svar! Det är nog snarare så att jag har inte tränat tillräckligt hårt och tillräckligt mycket! För efter knappt två veckor här ser mitt vänster öra inte riktigt ut som mitt högeröra. Det är inte så farligt, men det är en början. Hur ser det ut om ett år?

 
- Mitt "friska" öra, som dem ska se ut, snyggt om jag får säga det själv!







 
- Vänsterörat, mindre sexigt. Visst, inte så farligt, men ändå!








Kommentarer
Postat av: loneslav

härligt att se..välkommen till klubben :P

2007-09-16 @ 13:40:26
Postat av: Anders Thomson

kommer du ha några öron överhuvud taget om ett år

2007-09-17 @ 18:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0