Lite stel!?

Träffade campets yogainstruktör, som även masserar och är naprapat och diverse sådant, idag för att jobba lite med mina höfter. Har dragits med problem med dem i snart två års tid, vilket har resulterat i att jag är väldigt stel och orörlig emellanåt. Iaf, jag förklarade problemet, hur de känns och var det gör ont etc, sen började hon dra, trycka, klämma och känna. Dessa är några av sakerna hon utbrast:

”Wow, what the hell have you done?”

”Amazing, this is the worst thing I’ve ever seen!”

”What a specimine, I will have relly fun working with you!”

Sen blev det två timmar smärta!

Höfterna är snea, ryggen är också sne vilket resulterar i att benen är olika långa, gluteus, ljumskar och höftböjarmusklerna inflammerade, samt nån muskel på baksidan låret med, ner mot knävecket.

…inte konstigt att jag inte kan sparka er i huvudet! ;)

Nu låter det kanske rätt illa, men det är faktiskt bättre nu än vad de varit på länge om man sätter det i proportion till hur mycket jag tränat på sista tiden. Så det känns bra, och Sussie, naprapaten, hon sa att det bara är muskulära problem som går att lösa. ”I’m gonne make you a new man” sa hon, så vi får se. Ska träffa henne på onsdag igen.


Kommentarer
Postat av: Laban

Hahahaha!!!
Alltid kul att vara värst på nått :) Vore ju inte helt fel att plåga bort gym-timmarna ur dina höfter. Inte för att jag direkt ser fram imot att oroa mig för att ha dina smalben i ögonhöjd... men det ändå :)

2007-09-24 @ 09:03:31
Postat av: Andreas

Laban: Du kan va lugn! Du är den första som ska på dejt med mina jodan när jag kommer hem sen! :P

2007-09-24 @ 16:29:56
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se/
Postat av: Laban

HAhaha, ska ha hockey hjälm på mig! Ska bli kul och se faktiskt...blockar gedan och shudan men det smäller jodan "Öhh, whaaat?" :)

2007-09-26 @ 08:13:04
Postat av: Fadren

Testing

2007-09-26 @ 19:20:23
Postat av: farmor

hejhej

2007-09-26 @ 19:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0