Fortsatt regn & shopping

De va lördag och träningen var klar för veckan. Och efter att ha suttit i bungalowen kollat halvtaskiga filmer och stirrat ut i spöregnet i 3 dagar så passade vi på att, medans det va lite uppehöll, att dra iväg till helgmarknaden för att strosa runt lite.

...å de hela slutade i lite spontatnshopping som tröst för att vi inte har kunnat hänga på stranden och jobbat på brännan!

Resultat:

Fredrik handlade några, eller rättare sagt ett mindre parti, tröjor.
image44


…och jag köpte 8 stycken nyfriterade munkar!
image45

Kommentarer
Postat av: Lia

Ah, får du äta munkar! Det får ju inte jag *dreglar* Efter tävlingen ska jag oxå för sjutton köpa mig 2 påsar munkar! =)

2007-09-16 @ 12:50:51
Postat av: Laban

hahaha... var munkar det bästa du fick till ? :)

2007-09-19 @ 17:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0