En vecka har gått

…och det börjar kännas att jag INTE är van att träna 4-5 timmar per dag. Nacken är rätt mör, sen börjar jag känna av i höfterna rätt mkt, så jag ska nog ta några ordentliga massage nu i dagarna framöver. Har kört på med två mma pass per dag och tänkte fortsätta med det iaf fram till mitten av oktober då jag ska vara med i Grappling Games i Bangkok. Efter det så blir det nog ett mma pass och ett thaipass per dag.

Fredrik däremot, har börjar köra thai på eftermiddagarna nu. Och det syns på hans sätt att gå att de också är jobbigt, hehe, förmodligen jobbigare då de håller på en halvtimme längre och det är stående hela tiden. I går fick de börja med att hoppa hopprep i en 40 minuter, som uppvärmning! Sen har vi fått tillbaka våran ordinarie träningsyta för mma’n, så nu blir det ordentliga pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0