Eftermiddagspasset

Vart också rätt lugnt faktiskt. Boxades 4x5 minuter mot Ray, sen vart det några ronder cirkelträning med, ground ’n pound, nertagningar, boxning och brottning. Sen gick vi igenom en massa grunder och tekniker för 2 thailändare som ska gå mma matcher snart.

Fredrik däremot hade det lite tuffare, 3timmars thaipass. Såg skönt ut, och dem höll fortfarande på när jag var klar, trots att de börjar en halvtimme tidigare. Så jag passade på att filma lite å ta några bilder. De här är alltså när han redan kört 2.5 timme! Filmen blev lite mörk, men de får gå ändå.






Kommentarer
Postat av: Sofie

Missade dig precis på msn, var ute i skogen med Viggo. Men tänkte ändå vara inloggad eftersom jag fått klagomål att jag aldrig är det. Men det sket sig ändå. Försök igen nån dag. Tur att du inte är ute o flyger, Var rädd om dig. Kram!

2007-09-17 @ 18:58:43
Postat av: Laban

Ser bra ut, Fredde blir fin att sparras med när han kommer hem :))

2007-09-19 @ 17:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0