Dagens träning

Första på 3 veckor, förutom Mike Swick passet då och ett tafatt försök till att morgonlöpa på stranden, vilket bara hände en gång.

Däremot var jag ut imorse och sprang en runda på 7km. Käkade frukost, å sen vart det ett mma pass. Drillade lite stående kombinationer. Sen 5st 4minuters ronder stående boxningssparring med shootohandskar. Följt av ytterligare 5st 4minuters ronder med grappling. Å det räckte för att jag skulle få en näradöden upplevelse iaf! Hoppas konditionen kommer tillbaka fort, för så här kan jag inte ha det.

Hade iaf tillräckligt med energi för att även köra eftermiddagspasset. Drillade teknik på backen först, svep från halfguard. Sen kondition 3st set med 30 shadowsprawls. Avslutade med 5st 4minuters ronder med grappling. Skönt, lite lagom andrapass.

Kommer köra likadant tills fredag, inklusive löpningen på mornarna, ska försöka göra det till en rutin nu efter att bara ha snackat om det i 6 månader. Sen till fredag måste jag till Burma på en visarun, 12h i en liten rutten minivan. Men lite skönt ändå för då blev det en kort första komigång vecka!


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

hej, jag undrar om du kan hjälpa mig med en sak;
Om min design ser likadan ut för dig som på bilden som finns i mitt senaste inlägg

mydearbylia.blogg.se/1204005591_en_frga.html

Tack så mkt.

2008-02-26 @ 14:32:18
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: johanna

vad är dina åsikter på mitt senaste inlägg ?

2008-02-26 @ 15:22:01
URL: http://www.jolita.blogg.se
Postat av: Laban

Äntligen vet du hur en annan känner sig typ varje pass... nära döden.. pff.. du vet att du tränat bra när du spyr :)

2008-02-27 @ 17:56:41
Postat av: Niki

Ja du, grymt va de
:)
Hoppas du hade de toppen m familjen! Nu får du se till o komma tillbaka i matchvikt o kööööra!! :D Vem vet nästa gång ja kommer så kanske du har en match! haha. Take care!

2008-02-28 @ 23:30:39
Postat av: Mini

Baby, din klocka går fel :-D

2008-02-29 @ 14:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0