Ny taktik

Ok, jag har prövat att träna mig igenom ett sår på knät, tränat mig igenom en skadad axel och nu tränat mig igenom uppskrapad arm och ben. Inget av de tre ha funkat värst bra, speciellt det sistnämnda och jag är ärligt talat förvånad!? ;)

Så, nya planer, ny taktik. Ska ta minst en veckas, till att börja med iaf, vila. Kommer dock träna lite, sitta på cykeln, jogga lite, kanske några upphopp å så vidare. Men vila helt från saker som belastar axeln och som påverkar läkningen av såren på armen och benet negativt.

Kommentarer
Postat av: Laban

Kör samma träning som jag:

Skippa frukost, svep en Donalds till lunch och kör en grillning med mycket såser till middag. Drick mycket cola imellan och ta varje chans till en bulle eller en munk. Se till att röra så lite som möjligt på dig, skaffa dig en hobby som du kan bedriva framför datorn utan att gå ut.



Lovar att du kommer att komma i form snabbt och den enda skada du behöver oroa dig för är musarm och fyrkantsögon!

2008-05-07 @ 00:03:53
Postat av: Andreas

Du, fan, vet du vad du borde göra! En instruktionsfilm! ^^



Steg, för steg. Detaljstudier av tekniket etc. etc. En hel serie!

2008-05-07 @ 14:26:08
Postat av: Laban

Jaaa!! ^^

2008-05-09 @ 13:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0