Den som gapar efter mycket...

...får oftast mer än hela stycket! ^^

Syrran undrade vad jag ville ha i födelsedagspresent, råkade nämna ostbågar och lösgodis. En polare frågade om det var nått jag behövde, råkade nämna ostbågar. En annan vän som är på besök fråga om jag ville ha nått hemmifrån, jag råkade nämna ostbågar. Haha, och alltsammans kom samma vecka! Helt fantastiskt!



Å då har jag, trots förkylningen redan knölat i mig halva godispåsen, 2kg tror jag det var, och 4st påsar ostbågar! Tänkte spara resten tills då förkylningen är borta och jag inte behöver ha hela käften proppfull för att känna nån smak!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Tack!!

2008-07-09 @ 12:03:12
Postat av: Jonte

haha men shit! akta vikten nu ;) haha men krya på dig, vill se mera fights! skulle du inte gå en thaimatch också? do it do it do it ;)

2008-07-09 @ 14:14:40
Postat av: Krille, MMA Västerås

haha! om du vill så kan jag förse dig med ännu mera ostbågar när jag kommer. flyget o boende på campet är bokat o klart, 18 sept är datumet då jag ska ta min fetma i hornen o börja kicka på allvar. :-) krya på dig o hoppas du kan fightas snart.

2008-07-09 @ 16:03:28
Postat av: Andreas

Jonte: Haha, vadå? Är inte det där det dem kallar för långsamma kolhydrater!? ^^ Fortfarande förkyld som en hund, blir nog stilla hela veckan!



Jag vill också se mera fights fan! ...å jo, hade en Thaimatch inbokad innan foten tjinka ur! Men den hoppar jag på igen så fort jag har kommit in i träningen igen!

2008-07-10 @ 12:41:11
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se/
Postat av: Andreas

Krille: Ahhha, fan, behöver inte mer ostbågar, ska börja sköta kosten igen så fort jag inte har hela huvet fullt med snor, å då blir det bara ostbågar på helgen, dvs jag har fan året ut! ^^



Snart dags då! Fan va skönt! ...å då kommer du lagom till Thailand Grappling & BJJ Open som är den 27:e ...du kanske ska va med? :P

2008-07-10 @ 12:45:24
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se/
Postat av: Andreas

Syrran: Tack själv! Får se om ostbågsdieten ger nån effekt? ;)

2008-07-10 @ 12:48:35
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se/
Postat av: Stefan Lundberg

Tjena Andreas!



Kul att du har det bra där, Har förkylningen släppt?

Ni är konstiga i er familj, det heter OSTKROKAR. Och hör sen

2008-07-12 @ 13:38:54
Postat av: Syrran

Stefan: du har ju helt fel, krokarna som sitter på väggarna är ju inte alls böjda i båda ändarna. Men en båge är ju alltid en båge. En krok är en rak grej med en böj på. Du har verkligen fattat helt fel. :-p

2008-07-12 @ 16:23:15
Postat av: Mini

Tack för allt,baby! hade det grymt bra. Lite märkligt att se dig mosa in alla godisar på en gång,haha. PoK.

ps. Jag håller med Stefan,det heter OSTKROKAR :-D

2008-07-17 @ 11:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0