Fortfarande inte riktigt riktig

Efter 3 dagars träning så värker axeln så pass mycket igen att jag känner att det inte är nån idé att fortsätta. Såret under knät har börjat läka ihop iaf, har undvikit rullandet i den mån jag kunnat. Varit med på teknikdrillandet, allt stående och konditionen. Det Thailändska nyåret, Songkran, är nu i helgen, så campet är stängt lör-mån, så hoppas den vilan räcker och jag kan börja köra igen.

Så jävla trist. Har suttit lite på cykeln och hoppat lite hopprep, så jag har fått svettats lite iaf. Dock han jag skaffa mig en blåtira på dem 3 dagarna jag tränade denna vecka, alltid nått!

…eller skaffat å skaffat, den gavs till mig! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0