Dagens träning

Campet var fortfarande stängt idag pga helgdag. Men jag var ner ändå på förmiddagen och cyklade i en halvtimme, första 20 minuterna normalt, sista 10 minuterna spurtade jag allt vad jag orka varannan minut med händarna uppsträckta i luften som en idiot. Sen hoppade jag hopprep i 20 minuter ungefär.

På eftermiddagen så var vi ner ett gäng till campet och la ut mattorna och rullade lite, rastlösa och kramsugna som vi är. Knät skapade inge problem, fortfarande ett litet öppet sår, men jag tejpade och hade skydd på, gör inte ont längre iaf. Trodde däremot att axeln skulle börja tjafsa med mig och va nästan inställd på att få bryta. Men när jag väl blev varm så var det inge problem, få se om jag får ångra det imorgon!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0