SEA Grappling Games

image84

På fredag bär det av till Bangkok för att delta i SEA Grappling Games III. Vi är runt 16-17 stycken som åker och om jag inte minns fel så ska 14 av oss delta. Vi har grabbar i samtliga viktklasser och i samtliga tävlingsdivisioner. Ett överlag starkt team och vi hoppas på några medaljer. Hur som helst kommer det bli riktigt roligt då vi är så många och målet är att försöka filma allas matcher.

Tyvärr har jag inte kunnat träna ordentligt igår och idag då jag åkt på nått skit som går nu, svullen hals och hosta samt allmänt hängig. Var till apoteket igår och fick en hel kasse med prylar, det, samt mkt vila, vatten och vitaminer ska nog göra susen.

Notera mitt mycket ninjaaktiga huvudbonad! Örat har blivit sämre igen, har varit tvungen att tömma det två ggr. Samt att jag är tvungen att ha det tejpat mot skallen hela tiden plus att de senaste passen har jag använt en earguard.

Notis för de intresserade: Det är väldigt svårt att se cool ut i en sån!

Kommentarer
Postat av: Laban

Mer bilder på örat!!

2007-10-18 @ 08:28:28
Postat av: Jakob

Instämmer med Laban, mer bilder på örat!!! Blood & gore...He, he, he!

2007-10-18 @ 10:24:15
Postat av: Spättan

Vi vill se örat så att vi kan mobba dig mer...

2007-10-18 @ 13:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0