Ändrade planer

Mina ursprungliga planer var att resa runt i början, att testa olika gym och camps, men som det ser ut nu så kommer jag bli kvar på Tiger Muay Thai här i Phuket!

Varför?

Jo, dels för att jag är så pass nöjd med träningen att jag känner inget behov av att testa om gräset är grönare någon annanstans. 3 stora ringar och många riktigt bra tränare! Sen tror jag faktiskt att det är riktigt svårt att hitta bättre mma träning än den som finns här någon annanstans i Thailand, och det till största del tack vara Ray Elbe som håller i mma träningen nu. Riktigt bra fighter, riktigt bra instruktör coh framför allt engagerad! De va tex han som fixade balimatchen åt mig.

Sen är det också just det, tävlingsmöjligheterna, speciellt inom mma'n. Förutom balifighten så finns det en chans att jag även kan hamna på cardet till Art of War nu i november. Samt att det kommer dyka upp mer efter årsakiftet och att dem letar efter folk som vill gå mmamatcher här i thailand. Å vill jag nu gå thaimatcher så är det heller inget problem. Dem vill att folk ska matcha!

Sen får jag även träna för halva priset, samt att genom att stanna på samma ställe kan jag hålla ner kostnaderna och därmed vara här längre!

Så, jag blir kvar i Phuket, med undantag för att hälsa på några vänner nån vecka som också är här i thailand för att träna. Dem är för tillfället på Koh Samui och tränar på Super Pro. Dem bloggar också förresten, här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0