Veckan som gått

Har varit dålig på att uppdatera sista tiden, dels av lathet, men sen så händer det inte så speciellt mkt just nu. Förutom träningen då. Det är fortfarande regnigt med undantag från idag då solen sken och det var riktigt varmt faktiskt. Hoppas vädret vänder nu för det börjar bli lite tröttsamt med allt regn. Träningen har gått sådär förra veckan, började bra men sen drog jag på mig nåt skit i magen så tor-lör blev det inga pass, jag försökte men det va igen ide. Men sen igår så lyckades jag producera en iaf semi-solid skit så idag tränade jag på för fullt ös, gick helt ok, så jag hoppas på en bättre vecka!

Kommentarer
Postat av: Laban

Jag tror jag talar för alla som läser sidan att du får sluta slacka efter med uppdateringarna!! Jag känner mig även snuvad på korten på örat som vi i supporterskaran krävde men inte fick!! :))

Hare!

2007-11-12 @ 18:26:17
Postat av: Niki

haha ja håller meeed! Skriiiv damit!! :)

2007-11-13 @ 08:35:58
Postat av: Andreas

Hehe, ok, ska bli!

Och bild på örat kommer det med, så Laban har nått att mysa till! ...dock blir du nog besviken, det är sågott som nytt igen! ;)

2007-11-13 @ 12:40:09
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se
Postat av: Laban

Grrrr, vill ju se ett riktigt brottar öra jue!

2007-11-13 @ 20:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0