Mellanlandning i Kuala Lumpor

Imorse visade vågen på 74.7kg efter frukost som bestod av 2 kokta ägg, 4 matskedar havregryn, en stark kopp kaffe och 0.5l vatten.

Sitter på Kula Lumpors flygplats nu, deras ANDRA flygplats. Efter att ha virrat runt ett tag i lågkolhydrats och uttorknings förvirrande dimma på den flygplats vi anlände till och svurit oss hesa över att vi inte kunde hitta varken bagageincheckningen eller våran gate, så vart vi aif informerade av en vänlig själ att vi var tvunga att åka taxi till en annan närliggande flygplats och forsätta därifrån!

Slet iaf upp vågen ur bagaget, sprang in på toaletten och kontrollvägde mig, 74.4kg visade den, så nu har jag unnat mig en halvliter vatten, en dubbel expresso och en powerbar. Wade, min reskamrat, som också ska gå match låg på 0.7kg över sin vikt så han fick nöja sig med att ta en klunk vatten och snegla på min powerbar!

Hörs från Bali!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0