Förlust

Det blev ett kort krig och jag presterade långt ifrån min förmåga. Tyvärr frös jag, gjorde inte det jag skulle, lät han pucha tempot. Vi stog upp en stund och böt slag med varran, han fick nertagningen, bankar lite på mig på backen, jag lyckas scrambla upp igen. Vi sluggar på varran igen, han skakar mig, jag skakar han, men han lyckas droppa mig med en av svingarna och jag går ner, han följer upp med en lr två slag till och dommaren bryter.

Jag är riktigt besviken och det svider som fan, men, men, återkommer när vi är tilbaka i Thailand med en djupare analys samt video!

Wade däremot gjorde bra ifrån sig, vann. Sänkte killen med en krog och avslutade med en soccerkick och en stomp!

Nu ska jag tröstäta ett paket munkar och dricka några liter jorgubbsmjölk! Hörs när jag är tillbaka!

Kommentarer
Postat av: danne a k a dvärgen..

W T F gör du..
trodde du var bättre än så...
nä då, det e ju bra med erfarenheter eller hur..
glöm den här förlusten o försök få en ny match..

2007-12-27 @ 17:59:39
Postat av: Laban

Äh, synd fan. Fast fryser man är det svårt att ta sig tillbaka om det är fullt krig vilket det verkar som det var. Du är din största fiende i det läget :)

Bara att ta nya tag, är övertygad att med lite fler matcher och mer rutin så kommer du börja lägga fler skalper i hatten :)

2007-12-27 @ 18:51:17
Postat av: Jakob

En förlust är oxå en erfarenhet! Nu har du lärt dig ytterligare nåt om dig själv, eller hur?
Shit the same, ditt record ökar & huvudsaken är att du får matcha!

ALLA ha förluster i bagaget, kom ihåg det!
Du är en övertygande krigare och det är det som säljer, gäller bara att visa upp sig i rätt forum!

Håller alla tummar för dig, min vän. Kör på, låt inte det här sabba din motivation.

Väntar med spänning på analysen f.ö...
God fortsättning och glöm inte att fira av nyåret ordentligt!

OSU!

2007-12-27 @ 23:02:12
Postat av: Niki

Även solen har sina fläckar, så detta är bara att ta lärdom av o komma igen ännu bättre!
God fortsättning och Gott nytt år!

2007-12-28 @ 13:47:24
Postat av: Linn

Hej hej Sempai Andreas!

Tänkte att det var dags för mig att göra mig hörd här... ;) Tittat in lite då och då. Hoppas du har det jättebra! Det låter iallafall som det och Fredrik verkade inte ha tyckt att det var så tråkigt efter att han kom hem!

Tråkigt med matchen men det är ju sånt som händer och då vet du iallafall vad du INTE ska göra i nästa match... ;) Hehe!

Tycker förresten att bilderna tycks visa att du blivit lite tanig minnsann... Haha! Du väger ju nästan som jag nu! :D

Ha det superbra så hörs vi snart! Pappa och jag önskar ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Kram!

2007-12-28 @ 22:30:13
URL: http://linnsvarld.blogspot.com
Postat av: Sofie

Gott nytt år på dig!! Puss o Kram!

2007-12-31 @ 10:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0